My blog is worth $35,001.48.
How much is your blog worth?



Tak Sabar Siol!!



Aku memang minat gila dengan hasil buah tangan Afdlin Shauki ni(buah kaki pun ye jugak,jangan buah lain sudahla).Tahniah la aku ucapkan keatas kemenangan beliau pada Anugerah Skrin hari tuh..Kena pulak heroin dia Nang-nak punya heroin lak..memang gua tunggu sangat ni..Bangga aku hasil kerja seni orang Melayu makin lama makin besh!!Bila pulak project filem lain nak kuar?Tanya empunya badan la ye..Badan aku x sama macam dia..aku kurus sikit..kira korang boleh kata maskulinla..itupun kalau korang nak caya..Tapi pasal badan dia la dia nampak cute..So,badan or rupa bukan penentu kejayaan.Ianya hasil dari usaha gigih yang tak terhingga sampai berapa hari korang x buang air besar pun korang x ingat dah..bila dah sampai tahap macam tu punya gila..mesti kuar dengan something worth!!Buat Afdlin Shauki,tahniah atas menghasilkan satu lagi filem yang bakal membawa dimensi baru dalam dunia perfileman tanah air..Gilalah!!

Posted by UzAiRuBiAh WeB 12:40 PM  

0 Comments:

Post a Comment