My blog is worth $35,001.48.
How much is your blog worth?



Penghapus Mitos Terkenal



Dua orang mamat ni memang besh..Tetiba je aku nak tulis pasal diorang berdua ni..Aku teringat pasal aku tengah tengok diorang kat Mythbusters sekarang ni..Al-Maklumlah..tengah keje..Nak-nak pulak ada kemudahan wireless..laptop ader..tibai jela.Dikenali sebagai Jamie dan Adam,rancangan diorang ni memang bestla..banyak info yang kita boleh dapat dari diorang ni..Aku tau kat Malaysia ni pun ramai jugak yang tengok..Kak Roshatika dan Abang Zamri a.k.a Boss aku sure layan cerita ni..Tapi apakan daya..sibuk sentiasa..ayah aku ahmad fuzi memang layan cerita ni..Lama x balik umah..Rindu lerr..Melalut pulak dah..Aku sarankan korang layan cerita macamni..menambah ilmu beb..Aku ada mitos nak bagi kat diorang untuk hapuskan..Kenapa bila kita korek hidung rasa syok dan kenapa bila kita buang air besar kita rasa best..Boleh ker? Boleh Blah!

Posted by UzAiRuBiAh WeB 1:27 PM  

0 Comments:

Post a Comment