My blog is worth $35,001.48.
How much is your blog worth?



Demam Daa..



Hari ni dah masuk 4 hari aku demam..bile nak kebah pun aku x tau.Bukan aper..x selesa aku dibuatnya..Tapi apakan daya.Terima jugakla.Ketentuan Allah.Xkan nak melawan pulak..Aku sampai satu masa rasa macam dah kena selsema burung gamaknya.Letih,lesu-lesu badan,kepala pening..xlarat beb.Maybe sebab duk dekat dengan pantai ni yang meng'effect'kan demam aku ni kot.Ape-apahal pun aku bersyukur pada Allah pasal demam ni..mesti ader hikmah.Korang pun bila ader sesuatu yang terjadi jangan pulak kita marah or murung.Nak buat macamanakan.Banyakkan bersabar ye.Maybe dalam bulan March ni aku daftar jadi private student untuk ambik LCCI dalam bidang Accounting.Pastu sambung ambik paper ACCA pulak.Target aku dalam five years nak habiskan paper-paper tu.Teringin nak jadi seseorang yang berjaya.Angan-angan aku nak belajar sampai ke luar negara.Harap-Harap termakbullah.Amin.

Posted by UzAiRuBiAh WeB 2:14 PM  

0 Comments:

Post a Comment