My blog is worth $35,001.48.
How much is your blog worth?



Mengsyukuri Keagungan Yang Maha Esa



Cuba korang peratikan gambar ni..lain macam je ye..Aku kagum dengan Allah S.W.T atas ciptaan-Nya.Memang cantik.Kita sendiri pun dah cantik dah.Tapi ader jugak kadang-kadang orang yang masih x puas dengan apa yang tuhan dah bagi.Di cucuk sana la,botox sini,besar sikit kat situ,operate kat sini..ape nak jadi.Kalau dah sedia 'istimewa' tu xpelah..ni yang normal pulak..Biasala tu.Memang sukar nak puaskan diri sendiri.Memang sepatutnya kita patut syukur dengan aper je yang tuhan bagi..Yang penting usaha kuat.Malam tadi(actually,pukul 1 pagi)aku dengan Boss ader buat perbincangan..lebih kurang Brain-Storming la jugak.Kami berbincang macamana nak naikkan sales dan cuba cari invention atau produk baru yang boleh diketengah untuk dipasarkan..Aku ader banyak idea jugak,tapi aku sendiri reject pasal ader orang dah buat.Pening jugak.Hasilnya dapat jugakla beberapa cadangan yang boleh di'execute'kan.Kena buat preparation jugakla.Tengok maklumbalas..kalau ok,terus jalan je.Bagi aku,Hard Work = Hard gain but in a manner of smart and well-plan strategy.kalau usaha keras tapi ikut cara yang kurang bijak x jadi ape jugak.So,kengkawan semua..berusaha untuk diri sendiri dulu sebelum sibuk berusaha untuk orang lain..

Posted by UzAiRuBiAh WeB 4:52 PM  

0 Comments:

Post a Comment